KATERI WORDPRESS VTIČNIKI IN TEME LAHKO POSPEŠIJO VAŠO SPLETNO STRAN?
Ali nenehno prejemate poročila o hitrosti strani, ki kažejo, da bi lahko bilo vaše spletno mesto hitrejše? Vi in vsi drugi, ki imate lastno spletno stran. Pri analizi Googlovih rezultatov za mobilne storitve Pagespeed Insights za večje založnike […]
Read more...
5 taktik ustvarjanja povpraševanja, ki delujejo pri spletnem oglaševanju
Vsak potencialen kupec ni pripravljen nemudoma kupiti vašega izdelka/storitve. Večina ne želi govoriti s prodajalcem takoj, ko obiščejo vaše spletno mesto. Lahko pa so pripravljeni dati svoje kontaktne informacije v zameno za informacije in sredstva, ki jih ponujate. […]
Read more...
Kako oglaševalski polom pretvoriti v uspeh
Author: Adworld-Blog
16 marca, 2019
In Adwords oglaševanje, Digitalni marketing, Google AdWords, Growth, Optimizacija Kampanj
Comments (0)
Kako polom pretvoriti v uspeh: 4 lekcije, ki sem se jih naučil pri adwords oglaševanju V svetu PPC trženja, vsakdo na neki točki izkusi neuspeh oziroma celo polom. Ta je neizogiben. Pravzaprav se bo verjetno pripetil tudi vam. […]
Read more...
Top 10 marketinških trendov v letu 2019
Author: Adworld-Blog
28 januarja, 2019
In Adwords oglaševanje, Digitalni marketing, Marketing automation, Optimizacija uporabniške izkušnje
Comments (0)
Top 10 marketinških trendov v letu 2019 2018 je bilo še eno pomembno leto v svetu PPC marketinga. Kakšni pa so marketinški trendi v letu 2019? Priča smo bili ogromnim spremembam pri Googlu, kot so na primer sprememba […]
Read more...
Kako uskladiti klasično oglaševanje in oglaševanje s pomočjo umetne inteligence (AI)
Author: Adworld-Blog
11 decembra, 2018
In Digitalni marketing, Google AdWords, Marketing automation, Optimizacija Kampanj
Comments (0)
Kako uskladiti klasično oglaševanje in oglaševanje s pomočjo umetne inteligence (AI) Danes imamo zagotovo na voljo veliko izbiro vrst oglasov. Odzivni iskalni oglasi Razširjeni besedilni oglasi Izboljšani besedilni oglasi Mnogi izmed nas se še vedno raje zanašamo na stare […]
Read more...
Kaj storiti, kadar vaša PPC oglaševalna akcija ne ustvarja zadovoljivih rezultatov
Author: Adworld-Blog
21 septembra, 2018
In Adwords oglaševanje, Digitalni marketing, Google AdWords, Optimizacija Kampanj, Optimizacija spletnih strani
Comments (0)
Kaj storiti, kadar vaša PPC oglaševalska kampanja ne ustvarja zadovoljivih rezultatov Ali ste vedeli: ⦁ PPC obiskovalci opravijo nakup 50% hitreje, kot stranke, ki so vašo spletno stran odkrili sami ⦁ Sponzorirani rezultati predstavljajo 65 odstotkov klikov ključnih […]
Read more...
Kako izbrati med PPC agencijo in lastnim vodenjem PPC kampanj
Author: Adworld-Blog
7 avgusta, 2018
In Nekategorizirano, oglaševalska agencija, ppc agencije. adwords agencije v sloveniji, upravljanje adwords kampanj, upravljanje oglaševalskih kampanj
Comments (0)
Kako izbrati med PPC agencijo in lastnim vodenjem PPC kampanj Želite ekspertizo agencije in predanost zaposlenih v podjetju? Pred kratkim sem prejel klic morebitne stranke, ki je iskala začasno pomoč pri njihovem PPC programu. Ukvarjajo se z različnimi področji marketinga, […]
Read more...
Zakaj se splača sodelovati z Googlovo partnersko agencijo
Zakaj se splača sodelovati z Googlovo partnersko agencijo Pred kratkim smo v Agenciji Adworld pridobili Google Partners certifikat, na katerega smo izjemno ponosni, saj dokazuje uspešno delo vse od začetka naše poti. Ob tem smo pripravili ta blog zapis, ki […]
Read more...
4 načini za združevanje ciljnih skupin Facebooka & AdWords – 2.del
1. Preko svojega iskalnega oglaševanja ciljajte B2B odločevalce (naslove delovnih mest) Taktika, ki smo jo nedavno poskusili z večimi strankami je ciljanje določenih delovnih mest in filtriranje B2B odločevalcev na Facebooku, preden smo uporabili izbrani seznam (ko so uporabniki obiskali […]
Read more...
4 načini za združevanje ciljnih skupin Facebooka & AdWords – 1.del
Author: Adworld-Blog
12 aprila, 2018
In Adwords oglaševanje, Engagement marketing, Facebook, facebook oglaševanje, Nekategorizirano
Comments (0)
Tako Facebook kot tudi Google AdWords oglaševalcem nudita široko paleto naprednih možnosti za doseganje ciljnih skupin. Ena izmed največjih prednosti Google AdWords je, da lahko združujete ciljne skupine s podatki občinstva (RLSA), medtem ko je Facebook v prednosti, ko govorimo […]
Read more...