Blog

5 taktik ustvarjanja povpraševanja, ki delujejo pri spletnem oglaševanju

Author: Adworld-Blog junij 26, 2019 In Nekategorizirano Comments (0)
Vsak potencialen kupec ni pripravljen nemudoma kupiti vašega izdelka/storitve. Večina ne želi govoriti s prodajalcem takoj, ko obiščejo vaše spletno mesto.   Lahko pa so pripravljeni dati svoje kontaktne informacije v zameno za informacije in sredstva, ki jih ponujate.   […]
Read more...

Kako oglaševalski polom pretvoriti v uspeh

Author: Adworld-Blog marec 16, 2019 In Adwords oglaševanje, Digitalni marketing, Google AdWords, Growth, Optimizacija Kampanj Comments (0)
Kako polom pretvoriti v uspeh: 4 lekcije, ki sem se jih naučil pri adwords oglaševanju   V svetu PPC trženja, vsakdo na neki točki izkusi neuspeh oziroma celo polom. Ta je neizogiben.   Pravzaprav se bo verjetno pripetil tudi vam. […]
Read more...

Top 10 marketinških trendov v letu 2019

Author: Adworld-Blog januar 28, 2019 In Adwords oglaševanje, Digitalni marketing, Marketing automation, Optimizacija uporabniške izkušnje Comments (0)
Top 10 marketinških trendov v letu 2019   2018 je bilo še eno pomembno leto v svetu PPC marketinga. Kakšni pa so marketinški trendi v letu 2019?   Priča smo bili ogromnim spremembam pri Googlu, kot so na primer sprememba […]
Read more...

Kako uskladiti klasično oglaševanje in oglaševanje s pomočjo umetne inteligence (AI)

Author: Adworld-Blog december 11, 2018 In Digitalni marketing, Google AdWords, Marketing automation, Optimizacija Kampanj Comments (0)
Kako uskladiti klasično oglaševanje in oglaševanje s pomočjo umetne inteligence (AI) Danes imamo zagotovo na voljo veliko izbiro vrst oglasov. Odzivni iskalni oglasi Razširjeni besedilni oglasi Izboljšani besedilni oglasi   Mnogi izmed nas se še vedno raje zanašamo na stare […]
Read more...

Kaj storiti, kadar vaša PPC oglaševalna akcija ne ustvarja zadovoljivih rezultatov

Author: Adworld-Blog september 21, 2018 In Adwords oglaševanje, Digitalni marketing, Google AdWords, Optimizacija Kampanj, Optimizacija spletnih strani Comments (0)
Kaj storiti, kadar vaša PPC oglaševalska kampanja ne ustvarja zadovoljivih rezultatov   Ali ste vedeli:   ⦁         PPC obiskovalci opravijo nakup 50% hitreje, kot stranke, ki so vašo spletno stran odkrili sami ⦁         Sponzorirani rezultati predstavljajo 65 odstotkov klikov  ključnih […]
Read more...

Kako izbrati med PPC agencijo in lastnim vodenjem PPC kampanj

Author: Adworld-Blog avgust 7, 2018 In Nekategorizirano, oglaševalska agencija, ppc agencije. adwords agencije v sloveniji, upravljanje adwords kampanj, upravljanje oglaševalskih kampanj Comments (0)
Kako izbrati med PPC agencijo in lastnim vodenjem PPC kampanj Želite ekspertizo agencije in predanost zaposlenih v podjetju? Pred kratkim sem prejel klic morebitne stranke, ki je iskala začasno pomoč pri njihovem PPC programu. Ukvarjajo se z različnimi področji marketinga, […]
Read more...

Zakaj se splača sodelovati z Googlovo partnersko agencijo

Author: Adworld-Blog maj 23, 2018 In Adwords oglaševanje, Optimizacija Kampanj Comments (0)
Zakaj se splača sodelovati z Googlovo partnersko agencijo Pred kratkim smo v Agenciji Adworld pridobili Google Partners certifikat, na katerega smo izjemno ponosni, saj dokazuje uspešno delo vse od začetka naše poti. Ob tem smo pripravili ta blog zapis, ki […]
Read more...

4 načini za združevanje ciljnih skupin Facebooka & AdWords – 2.del

Author: Adworld-Blog april 29, 2018 In Nekategorizirano Comments (0)
1. Preko svojega iskalnega oglaševanja ciljajte B2B odločevalce (naslove delovnih mest) Taktika, ki smo jo nedavno poskusili z večimi strankami je ciljanje določenih delovnih mest in filtriranje B2B odločevalcev na Facebooku, preden smo uporabili izbrani seznam (ko so uporabniki obiskali […]
Read more...

4 načini za združevanje ciljnih skupin Facebooka & AdWords – 1.del

Author: Adworld-Blog april 12, 2018 In Adwords oglaševanje, Engagement marketing, Facebook, facebook oglaševanje, Nekategorizirano Comments (0)
Tako Facebook kot tudi Google AdWords oglaševalcem nudita široko paleto naprednih možnosti za doseganje ciljnih skupin. Ena izmed največjih prednosti Google AdWords je, da lahko združujete ciljne skupine s podatki občinstva (RLSA), medtem ko je Facebook v prednosti, ko govorimo […]
Read more...

Velike spremembe Google Ad Grants: Kaj mora poznati vaša neprofitna organizacija

Author: Adworld-Blog februar 24, 2018 In Adwords oglaševanje, Digitalni marketing Comments (0)
Googlov program Ad Grants, ki neprofitnim organizacijam pomaga uporabljati AdWords trenutno sodeluje z več kot 35,000 organizacijami, a pred kratkim je Google izvedel velike spremembe načina, kako program Ad Grant deluje. Te spremembe so uvedli, da bi „bila pravila bolj […]
Read more...
Copyright © 2017 - All Rights Reserved - Adworld Internet Marketing