test

5 taktik ustvarjanja povpraševanja, ki delujejo pri spletnem oglaševanju

Vsak potencialen kupec ni pripravljen nemudoma kupiti vašega izdelka/storitve. Večina ne želi govoriti s prodajalcem takoj, ko obiščejo vaše spletno mesto.   Lahko pa so pripravljeni dati svoje kontaktne informacije v zameno za informacije in sredstva, ki jih ponujate.   […]

Kako oglaševalski polom pretvoriti v uspeh

Kako polom pretvoriti v uspeh: 4 lekcije, ki sem se jih naučil pri adwords oglaševanju   V svetu PPC trženja, vsakdo na neki točki izkusi neuspeh oziroma celo polom. Ta je neizogiben.   Pravzaprav se bo verjetno pripetil tudi vam. […]

Top 10 marketinških trendov v letu 2019

Top 10 marketinških trendov v letu 2019   2018 je bilo še eno pomembno leto v svetu PPC marketinga. Kakšni pa so marketinški trendi v letu 2019?   Priča smo bili ogromnim spremembam pri Googlu, kot so na primer sprememba […]

Kako uskladiti klasično oglaševanje in oglaševanje s pomočjo umetne inteligence (AI)

Kako uskladiti klasično oglaševanje in oglaševanje s pomočjo umetne inteligence (AI) Danes imamo zagotovo na voljo veliko izbiro vrst oglasov. Odzivni iskalni oglasi Razširjeni besedilni oglasi Izboljšani besedilni oglasi   Mnogi izmed nas se še vedno raje zanašamo na stare […]

Kaj storiti, kadar vaša PPC oglaševalna akcija ne ustvarja zadovoljivih rezultatov

Kaj storiti, kadar vaša PPC oglaševalska kampanja ne ustvarja zadovoljivih rezultatov   Ali ste vedeli:   ⦁         PPC obiskovalci opravijo nakup 50% hitreje, kot stranke, ki so vašo spletno stran odkrili sami ⦁         Sponzorirani rezultati predstavljajo 65 odstotkov klikov  ključnih […]

Kako izbrati med PPC agencijo in lastnim vodenjem PPC kampanj

Kako izbrati med PPC agencijo in lastnim vodenjem PPC kampanj Želite ekspertizo agencije in predanost zaposlenih v podjetju? Pred kratkim sem prejel klic morebitne stranke, ki je iskala začasno pomoč pri njihovem PPC programu. Ukvarjajo se z različnimi področji marketinga, […]

Zakaj se splača sodelovati z Googlovo partnersko agencijo

Zakaj se splača sodelovati z Googlovo partnersko agencijo Pred kratkim smo v Agenciji Adworld pridobili Google Partners certifikat, na katerega smo izjemno ponosni, saj dokazuje uspešno delo vse od začetka naše poti. Ob tem smo pripravili ta blog zapis, ki […]

4 načini za združevanje ciljnih skupin Facebooka & AdWords – 2.del

1. Preko svojega iskalnega oglaševanja ciljajte B2B odločevalce (naslove delovnih mest) Taktika, ki smo jo nedavno poskusili z večimi strankami je ciljanje določenih delovnih mest in filtriranje B2B odločevalcev na Facebooku, preden smo uporabili izbrani seznam (ko so uporabniki obiskali […]

4 načini za združevanje ciljnih skupin Facebooka & AdWords – 1.del

Tako Facebook kot tudi Google AdWords oglaševalcem nudita široko paleto naprednih možnosti za doseganje ciljnih skupin. Ena izmed največjih prednosti Google AdWords je, da lahko združujete ciljne skupine s podatki občinstva (RLSA), medtem ko je Facebook v prednosti, ko govorimo […]

Velike spremembe Google Ad Grants: Kaj mora poznati vaša neprofitna organizacija

Googlov program Ad Grants, ki neprofitnim organizacijam pomaga uporabljati AdWords trenutno sodeluje z več kot 35,000 organizacijami, a pred kratkim je Google izvedel velike spremembe načina, kako program Ad Grant deluje. Te spremembe so uvedli, da bi „bila pravila bolj […]