Top 10 marketinških trendov v letu 2019

 

2018 je bilo še eno pomembno leto v svetu PPC marketinga. Kakšni pa so marketinški trendi v letu 2019?

 

Priča smo bili ogromnim spremembam pri Googlu, kot so na primer sprememba  AdWordsa v Google Ads; nova uporabniška izkušnja Google As (to je, nov vmesnik); in izvajanje številnih novih vrst oglaševalskih akcij, funkcij, izboljšav, možnosti ciljanja in orodij.

 

Medtem pa smo pri Bing Ads sledili predstavitvi celega kupa novih funkcij, zmožnosti ciljanja, poročila in drugih izboljšave – toda najbolj navdušujoča novica je bila napoved (končno!) LinkeIn-ovo profilno ciljanje.

 

Prav tako lahko spremljali  Amazonov vzpon kot potencialno resnega izzivalca Googla, saj so mnogi oglaševalci svoj proračun raje usmerili na Amazon, ker dandanes več ljudi začne iskati izdelke na Amazonu kot Googlu.

 

Torej, kaj 2019 prinaša spletnim oglaševalcem?

 

Za odgovor smo povprašali strokovnjake spletnega oglaševanja!

 

Lani so vroči trendi med drugim vključevali tudi umetno inteligenco, glasovno iskanje, ciljno občinstvo in avtomatizacijo.

 

V letu 2019  pa obstajata 2 trenda, ki sta pritegnila pozornost vseh: ciljna občinstvo in avtomatizacija.

 

Toda to je samo začetek.

 

Tukaj je 10 največjih trendov, ki jih morate poznati v letu 2019 – kot so plačljivo iskanje, plačljivi profili in ponovno trženja – v besedah najboljših strokovnjakov za spletno trženje.

 

  1. Ciljno občinstvo,  ne ključne besede

 

Aaron Levy iz Elite SEM verjame, da bo 2019 leto, ko ključna beseda izgubi svojo pomembnost, saj oglaševalci svojo pozornost preusmerjajo vstran od tipov ujemanj in jo namesto tega namenjajo kontekstu in ljudem.

 

“Že dolgo je tako kazalo. Iskalniki so nam zraven ključnih besed dali preveč dodatnih informacij,” je dejal Levy. “Verjamem, da bo prihodnje leto pomenilo začetek konca za ključne besede kot glavni vzvod iskanja.”

 

Vsi pa niso pripravljeni razglasiti ključne besede za stvar preteklosti, vključno z Andrewom Lolkom iz SavvyRevenue. Če ne uporabljate občinstva, s spletnim oglaševanjem ne znate rokovati, je dejal.

 

“Ključne besede bodo še vedno v rabi, vendar bo v letu 2019 ciljanje na občinstvo v preko iskalnikov enako pomembno za zagotavljanje visoke učinkovitosti,” je dejal Lolk.

 

Christi Olson, vodja Evangelism for Search pri podjetju Microsoft, prav tako ključne besede še ni pripravljen razglasiti za nepomembno.

 

“Kar bo še naprej ločevalo najboljše oglaševalce od povprečnežev, je kako  kako so podatki o občinstvu segmentirani in izvedeni s strategijo ciljanja občinstva,” je dejala. “Ključ do uspeha v letu 2019 in pozneje bo ustvariti podrobno strategijo različnih tipov občinstva in seznamov ciljnih skupin ter kako jih lahko razvrstite (s pozitivnimi in negativnimi vrstami ponudb) za oblikovanje vaše strategije iskanja.”

 

Purna Virji, višja direktorica podjetja Global Engagement, Microsoft, predlaga, da več časa posvetite ustvarjanju in optimizaciji vaših segmentov strank.

 

“Še bolj se poglobite vanje, tako da bo vaše oglasno sporočilo čim bolj relevantno in osebno,” je dejala. “To bo v 2019 zelo pomembno!”

 

Brooke Osmundson, višja urednica spletnih vsebin iz NordicClick Interactive, meni, da bodo leta 2019 občinstvo in ključne besede še vedno zelo prepletena pojma, pri čemer je poudarila, da bo to “ključnega pomena, če želimo ugotoviti katere vrste ciljnih skupin dejansko iščejo naše izdelke in storitve.”

 

“Občinstvo znotraj trga se je [leta 2018] izkazalo za učinkovito in uporaba ponovnega trženja, ki temelji na najbolj priljubljenih ciljnih skupinah pa vam lahko pomaga oblikovati celovito strategijo usmerjanja” je dejala.

 

  1. Avtomatizacija + človeška inteligenca

 

Avtomatizacija ne prihaja. Je že tukaj.

 

Pravzaprav je trend, ki ga opazimo pri iskalnikih bolj avtomatizacija, je dejal Frederick Vallaeys, predsednik uprave Optmyzr.

 

“Google je dejal, da bi morali biti njegovi iskalni oglasi ‘oglasi, ki delujejo za vsakogar’ in mislili so resno,” je dejal. “Verjamejo, da avtomatizacija številnim podjetjem omogoča uspešno oglaševanje v iskalnem omrežju, zato bomo od Googla kmalu videli še več ‘pametnih funkcij’, njegovemu zgledu pa bo sledil tudi Bing.”

 

Ben Wood, digitalni direktor podjetja Hallam, pričakuje, da bodo Google Ads še naprej izboljševali svoje vgrajene funkcije za avtomatizacijo.

 

“Bliža se točki, kjer je najbolje, da se opremo na Google orodja za avtomatizacijo, namesto jih nadomeščali z orodji tretjih oseb,” je dejal. “Ni skrivnost, da Google želi, da oglaševalci v svojih akcijah uporabljajo njihove avtomatizirane strategije ponudb , kar je moč opaziti v povečanju števila podatkov, ki se uporabljajo kot del njihovih strategij ponudb.”

 

Toda vse to ne pomeni, da vas mora skrbeti, da vas bo nadomestil stroj. Ne še.

 

“To ne bo tekma za prevlado strojev nad ljudmi” je dodal Vallaeys. “To bo tekma, ki bo pokazala, kateri strokovnjaki za PCC marketing imajo najboljši postopek za izkoriščanje strojev, kar jim bo dalo prednost pred konkurenco.”

 

Kot pravi Ilya Cherepakhin, izvršni direktor za medije iz agencije Akronim: “Z Googlovimi odzivnimi oglasi, najnovejšo spremembo natančnega ujemanja in vse večjo priljubljenostjo ciljanja na občinstvo, se dnevi ročnega upravljanja z akcijami poslavljajo,” je dejal. “Še posebej, ko delamo v velikem obsegu, se strojno učenje izkaže za zelo učinkovito.”

 

To pomeni, da morate najti prosti čas s tem, da zahtevne naloge prepustite napravam, je dejal Virji.

 

“Če porabite veliko časa za ponavljajoče se naloge, kot so sledenje ponudbam ali poročanje, lahko začnete avtomatizirati še večji obseg vašega dela. Le tako lahko namenite več časa temu, kar resnično šteje: vaše stranke.”

 

Navah Hopkins, strateginja za inovacije storitev podjetja WordStream, se strinja.

 

“Razmislite o prenosu dela (upravljanje ponudb, spremenljivke ključnih besed itd.) na avtomatizacijo in strojno učenje, pri tem pa zase ohranite le tiste naloge, ki zahtevajo ustvarjalnost in znanje o blagovni znamki/podjetju (besedilo oglasov, strategija oglaševalske kampanje itd.)”

 

Ocenjevanje strojnih priporočil bo v letu 2019 izjemno pomembno in pa tudi v prihodnje.

 

“Nekatera priporočila so dobra, nekatera so slaba,” je povedal Brad Geddes, soustanovitelj AdAlysis. “Pametni oglaševalci morajo razumeti, kdaj je treba stroj uporabiti in kdaj ga ne upoštevati.”

 

  1. Alternative – Amazon & Ostali portale

 

Po besedah ​​Wesleyja MacLaggana, glavnega urednika marketinga pri Marin Software, bo raznolikost pri spletnem trženju  v tem letu postalo pomembnejše kot kdajkoli prej.

 

“Pričakujemo, da bo Amazon nadaljeval s kovanjem vročega železa tudi leta 2019, saj so Sponsored Product Ads in drugi formati ključni za potrošniške izdelke in maloprodajne blagovne znamke,” je dejal.

 

Lisa Raehsler, ustanoviteljica Big Click Co, je dejala, da bo 2019 izjemen čas za ecommerce blagovne znamke, saj bodo imele več priložnosti, da dosežejo kupce z izboljšano personalizacijo in natančnostjo oglaševanja:

 

  • Bing: Trenutno še v povojih, Bing Ads preizkuša lokalne oglase, ki prikazujejo razpoložljivost zalog izdelkov v bližini, da bi spodbudili obiske teh trgovin.

 

  • Facebook: Izboljšani oglasi, ki vključujejo novo obliko zapisa predloge za shrambo, ki lahko samodejno ustvari video z izdelki, prilagojenimi uporabnikom.

 

  • Pinterest: Nove funkcije omogočajo uporabnikom, da kupujejo neposredno s priponke (slike) izdelka, s podano ceno in razpoložljivostjo zalog. Ne samo to, temveč bodo lahko tudi izdelali prilagojena priporočila za uporabnike.

 

  • Google: S prioritiziranjem uporabnikov mobilnih naprav, Googlovi lokalni kataloški oglasi  prikazujejo razpoložljivost pa tudi cene izdelkov in storitev v bližnjih trgovinah preko mobilnega prikaza strani.

 

  1. Upravljanje dela s podjetji in vloga  PPC oglaševalcev

 

Po mnenju Marca Poirierja, predsednika uprave Acquisia,  bo umetna inteligenca še naprej revolucionirala spletne oglaševalske akcije, vendar vodje kampanj zagotovo ne bodo ostali brez službe.

 

“Dejansko lahko vodje sami izvajajo poskuse s strojnim učenjem, da bi izbrali pravi sistem, ki bo dosegel najboljše rezultate oglaševalskih akcij njihovih strank oziroma podjetij,” je dejal. “Ker so ljudje vedno bolj zadovoljni z  napredkom, spremembe lažje sprejemajo. Tako bodo takšni preizkusi za zagotovitev najboljše učinkovitosti z uporabo strojnega učenja v porastu.”

 

Torej, v čem je prihodnost managerjev spletnih oglasov?

 

“PCC oglaševalec prihodnosti bo izkoristil pametno avtomatizacijo za upravljanje s ponudbami, testiranje oglasov in delo s strežniki, da bi ustvaril čim bolj učinkovito oglaševanje.

“Prihodnost plačanih iskanj vidimo v učinkovitih storitvah, ki oglaševalcem omogočajo, da vložijo svoj čas v odpravljanje težav, analizo, poročanje, pomoč pri CRO, predstavitve in … verjetno v sestanke.”

 

  1. Atribucija in oglaševanje preko različnih kanalov

 

“Vse več podjetij se zaveda, da ne živimo na enem samem kanalu in da oglašujemo (oziroma na splošno tržimo) na več različnih platformah bolj kot smo kdajkoli prej,” je povedala Michelle Morgan, direktorica oddelka za storitve strank v podjetju Clix Marketing.

 

Zato Amy Bishop, lastnica Cultivative, pričakuje večjo posvečanje pozornosti različnim kanalom lin atribuciji preko različnih naprav.

 

“Vedno lažje je ustvariti dobro usklajene večkanalne kampanje, vendar je poročanje še vedno izziv za številna podjetja,” je dejala. “Pričakujem, da se bodo povečale naložbe v poročanje in atribucijo in večji pritisk na vse oglaševalce ko gre za rezultate, da bodo ustvarjali povezave med kanali in napravami.

 

Težava?

 

Še vedno ni popolne rešitve.

 

Rešitev?

 

“Nenehno spreminjanje in prilagajanje modelov na podlagi uspešnosti,”. “Noben model atribucij ni smiseln za vsa podjetja, zato je naša odgovornost da najdemo tisto, kar najbolje deluje za naš edinstven poslovni model.”

 

Eno rešitev ponuja Pete Kluge, vodja skupine trženja  izdelkov za Adobe Advertising Cloud. Pravi, da bi v 2019 sposobni oglaševalci morali stremeti k ustvarjanju oglaševalskih doživetij.

 

“Oglaševalci morajo razumeti, da je za doseganje potrošnikov in preitegnitev njihove pozornost na vsakem koraku nakupnega procesa, potrebno ustvariti pozitivne izkušnje, ki jim ustvarijo željo po še – in iskanje je pogosto del tega procesa” je dejal. “Zagotavljanje pozitivnih oglaševalskih izkušenj, zlasti pri iskanju, bo osnova vsake tržne akcije prihodnosti”

 

MacLaggan dodaja:“Ker se svetovi iskanja, socialnega in e-trgovanja združujejo, oglaševalci potrebujejo popoln pregled nad obnašanjem strank, da bodo natančneje razumeli uspešnost in atribucijo oglaševalne kampanje, in temu ustrezno prilagodijo proračun za tovrstno oglaševanje.”

 

  1. Oglasi

 

Oglasi sami – sporočila, ki jih uporabniki vidijo – bodo ostala tako kritičnega pomena kot vedno.

 

Če uporabljate odzivne besedilne oglase, tretji naslov (vprašanje je, ali bi morali preskočiti vrstico ali ne); in resnično gledate na kohezijo vašega oglasnega sporočila.

Poleg tega, z več različicami naslova in opisov, ki so nam na voljo,, domnevam, da bodo strateški oglaševalci morali bolj pazljivo premisliti o tem, ali bodo naslovi 1, 2 in 3 delali z opisnimi vrsticami ena in dva. (In ne pozabite na razširitve!)

 

  1. Video

 

Hopkins pravi, da bi morali načrtovati vpeljavo socialnih omrežij (posebej video) v oglaševalske strategin. Le ti namreč zvišujejo vaše umestitve na straneh z rezultati iskanja (SERPs).

 

“Tudi če ne želite, da bi denar za oglaševanje namenili videoposnetku (povprečna cena na ogled je 0,02 USD), lahko še vedno izkoristite YouTube kot ciljno publiko za vaše iskalne oglaševalske akcije,” je dejala. “To je še posebej uporabno, če ste v dragi industriji in potrebujete pomoč pri osredotočanju proračuna.”

 

Gilbert dodaja, da je videoposnetek postal vrhunska mobilna vsebina.

 

“Videli bomo platforme, ki bodo oglaševalce spodbujale, da se prilagajajo k različnim posodobitvam, kot so Googlovi nedavni vertikalni videooglasi.”.

 

  1. Ponovno trženje (remarketing)

 

V letu 2019 se bo ključno osredotočil na ponovno trženje. Zakaj?

 

“Ker imajo precej višje CTR in stopnje konverzije.”

 

Prav tako združuje ponovno trženje s Facebookovo obliko oglasa ‘Kliknite za sporočilo’.

  1. Ustvarjanje blagovnih znamk

 

2019 bo leto ustvarjanja blagovne znamke.

Oglaševalci so bili tako osredotočeni na donosnost naložbe, da so pozabili, da je trženje tudi ustvarjanje povpraševanja po izdelku in, upajmo, ustvarjanje zvestobe blagovni znamki. Od izložbe do YouTuba, do ohranjanja nekaterih učinkovitih splošnih ključnih besed … digitalni marketing v letu 2019 ne bo več poskušal narediti vseh klikov donosnih ampak začel segmentirati strategije glede na cilje.

 

Platforme in taktike bodo prišle in odšle – koncentriran pritisk za prednostno usmerjenost v pripadnost blagovni znamki bo trajal dlje časa.

 

  1. Več novih vrst oglasov, razširitev in funkcij

 

Brez dvoma bo za oglaševalce značilnost leta 2019 kar nekaj znanih neznank.

 

Vemo, da bo več novih vrst oglasov, poročil in orodij – vendar natančno kakšne vrste še ne vemo.

 

Kaj pa vemo zagotovo?

 

“Oglasi lokalnih storitev se bodo razširili. Pričakujemo lahko, da se bo obseg poizvedbe odmaknil od standardne ključne besede v besedilnih oglasih v proces ciljne strani in čas je za premislek o možnih novostih za naše oglaševanje.

 

“Pričakujem, da bodo oglasi začeli prežemati druge vidike Googla in Binga, kot so zemljevidi, vrstice znanja, okenca z odgovori podobno. Google začnja monetizirati “ničelno pozicijo” in spodbuja oglaševalce, da ohranijo svoje uporabnike na samem SERP-u.”

 

Na koncu pa je to tisto, zakaj je Google oglaševanje tako zahtevno – in tako nagrajujoče.

 

Želite pridobiti brezplačno analizo vašega Google Adwords oglaševanja ali pa želite izvedeti več o marketinških trendih v letu 2019? Stopite v stik z nami!