Ali ste vedeli:

 

⦁         PPC obiskovalci opravijo nakup 50% hitreje, kot stranke, ki so vašo spletno stran odkrili sami

⦁         Sponzorirani rezultati predstavljajo 65 odstotkov klikov  ključnih besed  z visokim komercialnim namenom?

⦁         Polovica vašega občinstva ne spozna razlike med plačanimi in organskimi rezultati?

 

S tako mikavno statistiko, vas bo morda zaskrbelo, da vaše adwords oglaševalske kampanje ne nagovarjajo potencialnih strank in se končno ne povečuje prodaja v vašem podjetju.

 

Zloraba klikov je lahko glavni razlog za to. Konkurenca lahko klika na vaše oglase!

 

Raziskave AdAge leta 2015 so pokazale, da za vsake 3 dolarje, vložene v digitalne oglase, zaloraba klikov pobere 1$. Še več, poročilo Marketing Week-a je napovedalo, da bodo blagovne znamke zaradi prevar s spletnimi oglasi v letu 2017 izgubile 6,5 milijarde dolarjev.

 

Če zloraba klikov odžira vaš proračun za oglaševanje, vam ta priporočamo naslednje:

 

⦁         Ročno nastavite IP izjeme

⦁         Izvedite oglaševalne akcije s ponovnim trženjem (remarketing)

⦁         Prilagodite vaše ciljanje.

⦁          Uporabite pametne tehnike, kot so varnostni sistemi CAPTCHA, da odstranite bote.

 

Ali pa, še  najbolje, preprosto uporabite orodje za odkrivanje in preprečevanje zlorab klikov in s tem avtomatizirate svoje bitke s klik farmami in boti.

 

Orodja za za odkrivanje zlorab klikov uporabljajo pametne algoritme za prepoznavanje lažnih in pa legitimnih klikov, pri čemer negativno označenim IP naslovom preprečijo, da bi lahko še naprej videli vaše oglase.

 

Če pa lažni kliki niso pravi razlog, zakaj vaše PPK oglaševalne akcije ustvarjajo potencialnih strank in ne najdete avtomatizirane rešitve, kot bi jo uporabili pri lažnih klikih, je kar morate storiti sledeče:

 

 

1. Spremenite svoje ključne besede

 

Ključne besede s širokim ujemanjem so odlične. Običajno.

 

Morda mislite, da vašim oglasom koristijo, vse dokler ne ugotovite, kako neverjetno daljnosežne so lahko.

 

Tukaj je primer tega, kar mislim:

 

napačno besedilo

primer slabega adwords oglasa

To so rezultati za “programska oprema za izdelovalce spletnih strani”

 

Drug oglas ne spada zraven. “oprema za domače mojstre” je verjetno nastavljena na široko ujemanje in sami lahko vidite kako preširoko je, saj se prikaže za “programsko opremo za izdelovalca spletnih strani.”

 

To je samo en primer napake, ki jo morda delate s vašimi ključnimi besedami.

 

Tukaj je nekaj najboljših praks pri izbiri ključnih besed za za učinkovito ustvarjanje potencialnih strank:

 

 

Razumite vaše tipe ujemanja

 

Poleg širokega ujemanja, obstajata še dva tipa ujemanja:

 

⦁         Frazno ujemanje: to sproži prikaz oglasa  ljudem, ki so uporabili natančno frazo ali njene bližnje različice.

⦁         Natančno ujemanje: to sproži prikaz oglas ljudem, ki so uporabili dejansko ključno besedo.

 

Nastavite jih pravilno, saj ljudje ne morejo priti do vaše spletne strani, če ne najdejo vaših oglasov samih.

 

 

Zožajte fokus vaših ključnih besed

 

Vaše ključne besede ustvarijo vso razliko.

 

Nekatere ključne besede lahko prejmejo veliko klikov, vendar ne vodijo k potencialnim strankam; druge ključne besede morda ne prejmejo klikov, ker niso relevantne.

 

Seveda, bolj specifični kot boste, manjša bosta obseg in število prikazov, vendar lahko za svojo oglaševalno akcijo vedno najdete dovolj specifične ključne besede z dovolj širokim obsegom.

 

 

Uporabite negativne ključne besede

 

Negativne ključne besede lahko znatno pomagajo vaši PPC oglaševalni akciji.

 

Če je na primer vaša ključna beseda »programska oprema za izdelavo spletnih mest«, verjetno ne želite, da se prikaže tudi ljudem, ki iščejo »brezplačno programsko opremo za izdelovanje spletnih strani«. Dodajanje gesla »brezplačno« na vaš seznam negativnih ključnih besed bo doseglo zaželen učinek.

 

 

2. Dodelajte besedilo vašega oglasa

 

Super besedilo v adwords oglasih je izjemno pomemben dejavnik pri ustvarjanju potencialnih strank in konverziji le-teh.

 

Ker govorimo o ustvarjanju potencialnih strank, kar se običajno zgodi koncu nakupnega procesa, se vam nasvet “dodelajte besedilo vašega oglasa” morda zdi irelevanten. A vendar če ljudje do vaše ponudbe ne kliknejo na prvem mestu, ne morete vedeti ali so potencialne stranke ali ne.

 

Perry Marshall, avtor “Ultimativnega AdWords vodnika”, priporoča, da besedilni del vašega oglasa poudari koristi, saj potrošniki želijo rešiti težave in ne kupiti izdelek ali storitev.

 

Idealno bi bil vaš besedilni del sestavljen iz treh komponent:

 

⦁         Značilnost (edinstvena prodajna ponudba).

⦁         Koristi.

⦁         Poziv k dejanju (PKD).

 

Ne mešajte prvih dveh komponent. Značilnost je tisto, kar vaš izdelek ali storitev je, korist pa je tisto, kar lahko vaše stranke s tem izdelkom ali storitvijo dosežejo.

 

Na primer, če je pametni telefon vodoodporen, je to ena od njegovih značilnosti. Njegova korist pa je  preprečevanje poškodb ob stiku z vodo in odprava stroškov popravil ali nakupa novega telefona. To je preprost primer in lahko bi bil še bolj prepričljiv, vendar saj razumete, kako stvar deluje.

 

PKD-ji, kot so “kupi zdaj ali plačaj zdaj”, so dolgočasni in nenavdihujoči.

 

Uporabite PTK-je, ki apelirajo na čustva vaših potencialnih strank. Mislite v smislu “privarčujte denar z …” ali “imejte postavo, ki jo zaslužite s …”

 

Nazadnje, ne pozabite preizkusiti svojega besedila z uporabo Google Ad Variations.

 

Tukaj je več virov, ki vam bodo pomagali ustvariti boljši besedilni del vašega PPK oglasa:

 

⦁         5 nasvetov za izboljšanje vaših AdWords oglaševalskih kampanj v letu 2018

⦁         5 nasvetov za adwords začetnike

⦁         Nasveti za uspešno izpeljavo Adwords Oglaševalskih Kampanj

 

Zaradi omejitve znakov v Googlovih oglasih, se te spremembe morda zdijo nepomembne, vendar lahko odločilno pripomorejo pri iskanju potencialnih strank.

 

 

3. Preglejte svojo ciljno stran

Ljudi, ki kliknejo vaš oglas bi morali poslati na temu namenjeno in ustrezno ciljno stran.

 

Namenske ciljne strani so odlične, ker so v idealnem primeru zasnovane le z enim ciljem: konverzji obiskovalca.

 

Slaba izkušnja s ciljno stranjo obiskovalca ne bo pritegnila v nakup.

 

Na primer, ta stran ima preveč preusmeritev pozornosti.

 

ciljna stran

primer slabe ciljne strani

 

 

Za primerjavo:

dobra spletna stran

ciljna stran s fokusom na konverzijah

 

Druga stran ima veliko manj motenj pozornosti in jasneje oblikovan cilj za obiskovalca.

 

Opazil sem tudi, da nekateri oglaševalci poskušajo zvabiti ljudi k prijavi z uporabo zavajajočih naslovov ali trditev.

 

Na primer, lahko opazite oglas  za brezplačno programsko opremo, vendar pa vas ponese na ciljno stran, ki od vas zahteva plačilo pristopnih stroškov preden lahko dostopate do te “brezplačne” programske opreme. Ali pa ste poslani na ciljno stran za povsem drugačen izdelek.

 

Dodelajte oblikovanje, naslov in besedilni del svoje ciljne strani in se odločite, katera različica je najboljša z uporabo testov. Rezultati so morda tisto, kar potrebujete za izboljšanje ustvarjanja potencialnih strank svojih oglasov.

 

 

4. Ustavite oglaševalno akcijo

 

Ljudje se odločijo ustaviti adwords oglaševalne akcije iz različnih razlogov, vključno z:

 

⦁         Obupna nedonosnost naložbe: Tudi vašim najboljših močem navkljub je donosnost naložbe lahko slaba. Nihče ne želi porabiti 1000 € znova in znova, da bi vsakič zaslužil 50€.

To je ekstremni primer,  toda saj me razumete.

⦁         Pomanjkanje sredstev: Včasih oglaševalcem zmanjka sredstev za oglaševalske akcije, zato jih ustavijo.

⦁          Sezona: Nekateri oglasi so sezonski. Oglasov, ki ste jih pripravili med božičem, ne smete uporabljati vse do marca naslednjega leta. Za primer:

Ravnokar je izšel novi iPhone, ogromno oglaševalcev pa bo še nekaj mesecev oglaševalo stari model. Izguba časa in denarja!

 

Po drugi strani, če ne pridobivate nobenih potencialnih strank in ste že  storili vse, kar je možno, da bi spremenili situacijo, si vedno zapomnite, da lahko oglaševalno akcijo ustavite!

 

 

Zaključek

 

Neuspešno oglaševanje na Googlu lahko še vedno rešite.

 

Naredite prave korake in nikoli ne prenehajte s testiranjem.

 

Poleg že omenjenih testov lahko preizkusite tudi druge elemente, kot so negativne ključne besede, long-tail ključne besede ali spremembo CPC ponudb.

 

V najboljšem primeru boste z vašimi oglaševalnimi akcijami dobili srečen konec v obliki potencialnih strank in prodaje.

 

Kot vedno, adwords oglaševanje ne bi smelo biti vaša edina strategija pridobivanja potencialnih strank, temveč del celovite tržne strategije.

 

Za pomoč pa se kot vedno lahko obrnete na nas in pomagali vam bomo s koristnimi nasveti!