Pred kratkim smo v Agenciji Adworld pridobili Google Partners certifikat, na katerega smo izjemno ponosni, saj dokazuje uspešno delo vse od začetka naše poti. Ob tem smo pripravili ta blog zapis, ki vam bo razložil, kaj je Google Partner značka in zakaj je dobro sodelovati z agencijami, ki imajo to značko.

 

Upravljanje plačljive spletne kampanje s pomočjo Google AdWords ni lahka naloga. Potreben je razvoj ključnih strategij, odločitve na področju oglaševalskega proračuna, analiziranje rezultatov, zagotoviti je potrebno, da je donosnost naložb zadovoljiva, vsakodnevni pregled kampanj in druge stvari, ki zahtevajo ogromno časa in truda. Vse to pa ne vključuje dejstva, da se morate pred začetkom prav tako poučiti o tem, kako Google AdWords sploh uporabljati.

Ker lastnikom podjetij pogosto primanjkuje časa, se pogosto odločijo za zunanje izvajanje na področju upravljanja Google AdWords kampanj. Seveda tega ne more izvajati vsakdo. Ustrezen Google partner je lahko oglaševalska agencija ali svetovalec na področju digitalnega oglaševanja, ki bo vzpostavil vaše oglaševalske (PPC) kampanje.

Kaj je Google Partner?

Program Google Partners je bil ustvarjen kot osnova za strokovno svetovanje in oglaševanje oglaševalskih agencij in profesionalcev na področju digitalnega trženja, ki za svoje stranke uporabljajo AdWords.

Za pridobitev naziva Goole Partner mora agencija delovati v skladu z določenimi kriteriji. Kot navaja Google, »pridobivanje statusa partnerja pomeni, da se je podjetje dokazalo z veščinami in strokovnostjo v programu AdWords, upravlja z dovolj visokim oglaševalskim proračunom, so v agenciji svojim strankan zagotovili rast dobička in le to vzdrževali, ter razširili svojo bazo strank.«

Značka pomeni, da sodelujete z certificiranim Google Partnerjem.

Ko je agencija enkrat v skladu z vsemi določili, pridobijo značko Google Partner, ki omogoča do ekskluzivnih virov, ter pomaga razviti njihovo strokovnost in seznam specializacij.

Po čem se torej razlikujejo Google Partner agencije in necertificirani AdWords uporabniki? Spodaj naštetih je več razlogov, zakaj je bolje sodelovati z Google Partnerjem:

Z vašim računom uporavljajo certificirani AdWords profesionalci.

Ko sodelujete z Google Partner Agencijo sodelujete z ekipo posameznikov, ki so pridobili certifikate profesionalcev v programu Google AdWords. To pomeni, da lahko samozavestno uporabljajo vse funkcije in orodja programa.

Vaše kampanje so v skladu z najnovejšimi in najboljšimi PPC praksami.

Da agencija ohranja naziv Google Partner morajo člani ekipe spremljati AdWords inovacije in tako vzdržujejo svoje certifikate. To pomeni, da morajo spremljati vse spremembe načina delovanja programa AdWords – vse od manjših sprememb motenj do večjih sprememb najboljših praks – Google Partner bo prvi, ki bo za njih izvedel.

Dostop do inovativnih beta funkcij

Ena izmed prednosti naziva Google Partner je dejstvo, da se lahko odločite za beta testiranje novih funkcij in orodij. Te funkcije so običajno predhodno testirane med 6 in 12 mesecev in šele nato predstavljene vsem AdWords uporabnikom, kar Google Partner Agencijam predstavlja veliko prednost.

Prihranili boste čas in denar.

Vzdrževanje oglaševalne kampanje in vodenje posla je težka naloga in velik izziv. Največja prednost sodelovanja z Google Partner agencijo je tako dejstvo, da vedno veste, da je vaš oglaševalni proračun v dobrih in zmožnih rokah.

 

Začnite že danes!

Kontaktirajte nas